1. info z tábora

15.07.2014 17:31

Vážení rodičové a přátelé,

včera se mi podařilo navázat spojení s Tomášem a potvrdil mi, že všichni cestovatelé překonali překážky dlouhé a strastiplné cesty z domova a v pořádku dorazili do základního tábora. Tábor se prý nalézá co by kamenem dohodil od neprobádané a nebezpečné džungle z jedné strany a řekou skrývající krokodýli a piraně z druhé strany. Bude velice nebezpečné a těžké toto místo zmapovat, avšak celá expedice má velice zkušené a nebojácné členy. Prý se nemusíme obávat, že by tato dobrodružná výprava skončila nezdarem.

Počáteční smutnění po rodičích bylo u většiny členů výpravy zahnáno a již se plně mohou věnovat etapám výpravy a objevování nových končin. Sice první noc bylo u jednoho člena zjištěno, že jeho spací pytel nejspíše leží někde doma, ale máme štěstí, že vedení výpravy sebou vozí erární spací pytle, a tak mu byl na dobu tábora propůjčen. Ohledně stravování mám informace, že si bohužel výletníci zatím nedokáží nic ulovit sami, a tak cca 5* denně rabují a okupují místní jídelnu :-D Ale dobrá zpráva je, že jim velice chutná. Tím pádem je asi nic nedonutí k lovení a budou se sem i nadále vracet. Ještě, že je na to kuchyně připravena a loví za ně :-)

 

Další informace ze základního tábora opět přinesu, pokud se mi podaří navázat spojení, které v těchto končinách není běžné.

Jelikož se do místa expedice chystám tento pátek, tak nabízím možnost odvozu jakýchkoliv zapomenutých věcí, či záchraných balíčků. Pokud budete cokoliv chtít svým ratolestem poslat, tak mě kontaktujte.

 

Ahoj 

Luděk Demel - Luďa

kapitán oddílu vlčat a skautů

—————

Zpět